Nieuws

Beste ouders, leden en sympathisanten! Zoals ieder jaar houdt Scouts 43 een bloemetjesverkoop, dit jaar op zaterdag 14 mei. Heb je nog bloempotten te vullen of zoek je nog een cadeautje, dan kan je bij ons terecht!

Beste ouders en leden

Hoi allemaal,

Om ervoor te zorgen dat de verschillende bubbels zo min mogelijk in contact komen zullen alle takken een specifieke fietsenstalling worden toegewezen.

- kapoenen=Links voor het lokaal

-welpen= Rechts voor het lokaal

Beste leden, ouders, sympathisanten

Het scoutsjaar gaat in september opnieuw van start, conform met de covid-19 maatregelen.

Met veel ongeduld kijken we uit naar 19 en 20 september 2020, want dan starten we met het nieuwe scoutsjaar. Wil jij je mee komen amuseren bij ons op de scouts, vergeet je dan niet tijdig in te schrijven. De inschrijvingen zijn reeds geopend.

Scouts 43 vanuit uw kot

Morgen stond er een groepsspel in fort IV op de planning. Door de storm Ciara die morgen over het land trekt en de aangekondigde code oranje zijn we helaas genoodzaakt om de vergadering van morgen af te gelasten.

Vanaf heden zijn de takleiding bereikbaar op nieuwe e-mailadressen:

Pagina's

Subscribe to Nieuws