Overgangsweekend 2019

Datum:
28/09/2019 - 12:30 to 29/09/2019 - 12:30

Met de start van het nieuwe schooljaar, begint ook het nieuwe scoutsjaar. Naar oude gewoonte beginnen we met het overgangweekend. We starten op zaterdag 28 september om 12u30 aan ons scoutslokaal in de Jacob Van Arteveldestraat in Mortsel met een volle maag. Tijdens dit weekend zullen de oudste leden van elke tak overgaan naar de volgende en maken de nieuwe kapoenen kennis met de scouts. We leren het nieuwe jaarthema kennen net zoals de nieuwe takken en de leiding. De prijs voor het weekend bedraagt €15. Gelieve dit op voorhand te storten op het rekeningnummer BE25 7430 6579 2282 met vermelding ‘Naam lid + overgangsweekend’. Deze betaling is ook meteen de inschrijving voor het weekend.

Ook nieuwe leden zijn van harte welkom op dit weekend. Meer info i.v.m. de inschrijvingsprocedure voor het scoutsjaar kan u vinden op onze site (lid worden). Indien het voor de jongere/nieuwe leden nog een te grote stap vormt om meteen te blijven slapen, kunnen ze ’s avonds worden opgehaald om de nacht thuis door te brengen. Gelieve dit bij de start van het weekend te melden aan de leiding.

Wat heb je nodig?

• Scoutshemd en scoutsdas (hoeft nog niet voor nieuwe leden)
  • Matje
  • Ondergoed en sokken
  • Handdoek
  • Slaapzak
  • Kleren die vuil mogen worden
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Knuffel, kussen
  • Zwemkledij

Dit jaar sluiten we het weekend af op zondag 29 september met een gezamenlijke brunch waar naast alle leden ook de ouders welkom zijn. Zondag starten we (aansluitend op het weekend) met de brunch om 11u aan het lokaal. De prijs hiervoor bedraagt €8 per persoon. Inschrijven voor de brunch kan via deze link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezbu3Lg7XJSdCL608BUw7Ic4-1XUcR.... Leden die deelnemen aan het weekend zijn automatisch ingeschreven voor de brunch en dienen dus niet opnieuw ingeschreven te worden en te betalen. Om 12u30 sluiten we het weekend definitief af.

Tot dan!